І засідання

Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти любиш. Немає такої професії, в якій людина не змогла б дістатися вершини майстерності
(В.О.Сухомлинський)

2016-2017 н.р.
Тема: „Становлення молодого вчителя – основа розвитку освіти”

Мета:
1. Формувати індивідуальну творчу лабораторію молодого вчителя;
2. Стимулювати самоосвітню роботу молодих педагогів;
3. Надати рекомендації та пропозиції щодо створення портфоліо вчителя;
4. Сприяти професійному становленню молодих колег.
· Інструктаж з планування роботи вчителя. Робота з навчальними програмами  і пояснювальними записками до них.
·   Вивчення нормативних документів, загальних методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу в 1-4 та 8 класах загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017н.р.
·        Надання методичної допомоги в складанні календарно-тематичних планів на І семестр.
·        Надання практичної допомоги з питань ведення шкільної документації.
·        Моделювання орієнтовного плану самоосвіти молодого вчителя.

·        Створення портфоліо вчителя.

2015-2016 н.р.

«Майстерність не є якимось особливим мистецтвом, що вимагає таланту, але це спеціальність, якої треба навчатись, як треба навчити лікаря його майстерності, як треба навчити музиканта»  
А. С. Макаренко
Тематика занять




23 вересня


Творчість, майстерність,
досконалість – це, насамперед,
наполеглива праця.
В. Сухомлинський


Тема. Перші кроки до вершин педагогічної майстерності

1. Знайомство з молодими фахівцями. Тренінг «Давайте знайомитись, молодий колего!»
2. Анкетування. Вивчення запитів молодих спеціалістів у наданні методичної допомоги.
3. Обговорення плану роботи школи професійного становлення вчителя англійської мови на  2015-2016 навчальний рік.
4. Вивчення нормативних документів, загальних методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу в 4,7 класах загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016н.р.
5. Інструктаж з планування роботи вчителя. Робота з навчальними програмами  і пояснювальними записками до них.
6. Практична робота. Опанування навичок ведення шкільної документації.
7. Консультація. Рекомендації  та поради щодо  підготовки  молодого вчителя  до уроку.
8. Огляд новинок методичної літератури.



Немає коментарів:

Дописати коментар