ІІІ засідання

Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя.
В.О. Сухомлинський


2016-2017 н.р.

Тема: «Шляхи активізації мовленнєвої діяльності учнів на уроках та в позаурочний час» (дистанційно, 19.04.2017 рік)
Мета:
1. Ознайомити учасників з досвідом роботи вчителя англійської мови Компаніченко Я.М. щодо організації роботи в літній мовній школі;

       Summer Language School – “English for Fun” 

   News of Summer School 2016

2. Поглибити знання молодих педагогів з питань впровадження нетрадиційних форм роботи на уроках та в позаурочний час;
3. Сприяти підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.
·        Творчі звіти молодих педагогів «Мої перші педагогічні знахідки».
·   Консультація: Методика впровадження нетрадиційних форм роботи на уроках та в позаурочний час.
·    Методичний діалог: «Організація та проведення роботи у літніх мовних школах при шкільних таборах відпочинку».
·        Відвідування й аналіз позакласного заходу з англійської мови.



Домашнє завдання:

 

1.     Опрацювати конспект уроку у 8 класі з теми: "Londonsightseeing tour” та скласти фрагмент уроку з використанням ІКТ. (Презентація до уроку)
2.     Переглянути матеріали літньої мовної школи та вистави: «Catch two Hares»,  залишити коментарі на дошці Padlet.
3.     Заповнити спільну презентацію.








2015-2016 н.р.


Школа – це життєвий простір дитини; тут вона не просто готується до життя, а живе.
 В. Сухомлинський

        

        11 травня



Тема.Позакласна робота як одна із форм організації навчально-виховного процесу.



  1. Круглий стіл "Обговорення та аналіз позакласного заходу, що відвідали."
  2. Доповідь «Позаурочна діяльність у школі. Методика організації позакласної і позашкільної роботи з учнями»
  3. Бліц інтерв’ю. Основні форми та методи позакласної роботи. Характеристика окремих форм виховної роботи.
  4. Перегляд  презентації  «Формування громадянської компетенції учнівської молоді засобами позакласної діяльності»
  5. Практична робота. «Пошуки нових форм позакласної виховної роботи  у школі»
  6. Консультація психолога. Майстерність вчителя керувати своїм емоційним станом.

Немає коментарів:

Дописати коментар