1. Знайомство з
інструктивно-нормативними документами.
2. Аналіз змісту навчальних
програм, підручників, вимог до оцінювання знань і вмінь учнів по предмету.
3. Розробка поурочних планів, при
необхідності методичних матеріалів.
4. Робота по підвищенню свого
науково-методичного рівня:
·
вибір індивідуальної науково-методичної теми;
·
опрацювання науково-методичної літератури;
·
психолого-педагогічної літератури;
·
довідкової літератури;
·
участь у роботі РМО;
·
ШМО;
·
творчій групі;
·
ШППД;
5.Спільне проведення з
наставником уроків та позакласних заходів та послідуюче їх обговорення.
6.Взаємовідвідування уроків та
позакласних заходів.
7. Визначення найбільтипових
труднощів у забезпеченні навчально-виховного процесу, визначення «вузьких
місць» у своїй науково-методичній підготовці та можливих шляхів їх ліквідації у
майбутньому.
8.Звіт про виконану роботу по
підвищенню свого професійного рівня.
Немає коментарів:
Дописати коментар