Орієнтовний план самоосвіти молодого вчителя

1. Знайомство з інструктивно-нормативними документами.
2. Аналіз змісту навчальних програм, підручників, вимог до оцінювання знань і вмінь учнів по предмету.
3. Розробка поурочних планів, при необхідності методичних матеріалів.
4. Робота по підвищенню свого науково-методичного рівня:
·        вибір індивідуальної науково-методичної теми;
·        опрацювання науково-методичної літератури;
·        психолого-педагогічної літератури;
·        довідкової літератури;
·        участь у роботі РМО;
·        ШМО;
·        творчій групі;
·        ШППД;
5.Спільне проведення з наставником уроків та позакласних заходів та послідуюче їх обговорення.
6.Взаємовідвідування уроків та позакласних заходів.
7. Визначення найбільтипових труднощів у забезпеченні навчально-виховного процесу, визначення «вузьких місць» у своїй науково-методичній підготовці та можливих шляхів їх ліквідації у майбутньому.

8.Звіт про виконану роботу по підвищенню свого професійного рівня.

Немає коментарів:

Дописати коментар