„Відкрити у кожній людині творця,
поставити її на шлях самобутньо-творчої, інтелектуально-повнокровної праці – це
завдання стає нині першочерговим у практичній роботі школи”
(В.О.
Сухомлинський)
2016-2017 н.р.
Тема: «Використання
інноваційних технологій у навчально-виховному процесі – шлях до професійного
становлення вчителя іноземної мови»
Мета:
1. Поглибити і застосувати знання
щодо вдосконалення
форм, методів, прийомів
організації і здійснення навчально-виховної діяльності вчителя та учня;
2. Апробувати активні,
інноваційні методи навчання і виховання.
3. Закріпити отриманні
науково-теоретичні, методичні знання, уміння і навички;
4.Формувати професійну майстерність
молодого педагога.
·Тренінг для молодих спеціалістів: «Упевненість у собі як
показник компетентності вчителя. Основні способи впливу в педагогічному
спілкуванні»
· Проблемний стіл: Вибір оптимального поєднання
методів, форм і засобів навчання.
· Творчість вчителя в дії: моделювання фрагменту уроку з
використанням інноваційних форм і методів навчання.
·
Місце аналізу уроків в процесі пізнання. Самоаналіз
уроків.
2015-2016 н.р.
Урок –
це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його
інтелектуального багатства, показник його світогляду, його ерудиції.
В.
Сухомлинський
27 січня
Тема.Сучасний урок іноземної мови та вимоги до нього.
- Консультація. Як подолати страх перед уроком.
- Методичні вимоги до побудови й проведення сучасного уроку. Типи уроків. Структура і методика проведення інтерактивного уроку.
- Практична робота. Моделювання сучасного уроку. Технологічні підходи до проектування уроку.
- Відвідування уроку з його наступним обговоренням.
- Гра-тренінг «Камертон» (кожен учасник представляє шляхи формування мотивації на уроці).
- Дискусія «Як зробити урок ефективним».
- Консультація «Психологічна атмосфера уроку. Мова тіла вчителя на уроці».
- Рецепт приготування хорошого уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар