ІІ засідання

„Відкрити у кожній людині творця, поставити її на шлях самобутньо-творчої, інтелектуально-повнокровної праці – це завдання стає нині першочерговим у практичній роботі школи”

                            (В.О. Сухомлинський)

2016-2017 н.р.
Тема: «Використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі – шлях до професійного становлення вчителя іноземної мови»

 Мета:
1. Поглибити і застосувати знання щодо вдосконалення
форм, методів, прийомів організації і здійснення навчально-виховної діяльності вчителя та учня;
2. Апробувати активні, інноваційні методи навчання і виховання.
3. Закріпити отриманні науково-теоретичні, методичні знання, уміння і навички;
4.Формувати професійну майстерність молодого педагога.
·Тренінг для молодих спеціалістів: «Упевненість у собі як показник компетентності вчителя. Основні способи впливу в педагогічному спілкуванні»
·   Проблемний стіл: Вибір оптимального поєднання методів, форм і засобів навчання.        
· Творчість вчителя в дії: моделювання фрагменту уроку з використанням інноваційних форм і методів навчання.

·        Місце аналізу уроків в процесі пізнання. Самоаналіз уроків.



2015-2016 н.р.


Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, його ерудиції.   
 В. Сухомлинський

27 січня

 Тема.Сучасний урок іноземної мови та вимоги до нього.


  1. Консультація. Як подолати страх перед уроком.
  2. Методичні вимоги до побудови й проведення сучасного уроку. Типи уроків. Структура і методика проведення інтерактивного уроку.
  3.  Практична робота.  Моделювання сучасного уроку. Технологічні підходи до проектування уроку.
  4. Відвідування уроку з його наступним  обговоренням.
  5. Гра-тренінг «Камертон» (кожен учасник представляє шляхи формування мотивації на уроці).
  6. Дискусія «Як зробити урок ефективним».
  7. Консультація «Психологічна атмосфера уроку. Мова тіла вчителя на уроці».
  8.  Рецепт приготування хорошого уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар